Aquestes Nadal, visita les exposicions a Barcelona i Terrassa

23/12/2021

La Fundació Lluís Coromina us desitja bones festes i un nou any ple de felicitat, prosperitat, bona companyia, cultura i art!

Us recordem que aquest Nadal podeu visitar les dues exposicions de la Fundació, a Barcelona i Terrassa:

Eugenio Ampudia. Concert pel Biocè

Espai Isern Dalmau de Barcelona

L’artista conceptual Eugenio Ampudia presenta una selecció d’imatges de l’acció artística que va realitzar al Gran Teatre del Liceu el juny del 2020. La mostra també inclou un vídeo artístic del projecte.

L’exposició es pot visitar de dimarts a divendres de 17 h a 20 h, i els dissabtes de 10 h a 13 h. Els dies 24, 25 i 31 de desembre, i l’1 i el 6 de gener de 2022, l’espai estarà tancat al públic.

Més informació en aquest enllaç.

Art i Paraula. 11 artistes i 11 poetes

Factoria Cultural de Terrassa

Mostra itinerant d’art contemporani i poesia catalana que neix amb l’objectiu de donar a conèixer els vincles existents entre diversos artistes visuals i poetes de Catalunya, com Salvador Espriu, Francesca Llopis, Joan Oliver, Amèlia Riera, Guinovart o Maria Mercè Marçal, entre molts altres.

L’exposició es pot visitar de dilluns a dissabte, de 16 h a 21 h.

Més informació en aquest enllaç.