Avís legal

El domini http://www.fundaciolluiscoromina.org/ és propietat de Fundació Lluís Coromina amb el NIF XXX, situat al carrer Girona, 161 – 17820 Banyoles (Girona). També pot posar-se en contacte amb nosaltres al telèfon 972 58 34 77 o a la direcció fundacio@fundaciolluiscoromina.org.

Propietat intel·lectual i industrial

La totalitat del contingut d’aquest lloc web està protegit per drets de propietat industrial i intel·lectual que l’usuari d’aquest lloc web ha de respectar. Queda prohibida la reproducció, excepte per a ús privat, la comunicació o distribució dels materials inclosos en aquest lloc web sense autorització expressa de la Fundació Lluís Coromina.

Protecció de dades

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), l’informem que les seves dades personals són incorporades en fitxers titularitat de la Fundació Lluís Coromina amb la finalitat de poder atendre adequadament les seves peticions d’informació i elaborar els pressupostos que pugui sol·licitar. Per exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició que contempla la llei pot dirigir-se mitjançant carta a Fundació Lluís Coromina,carrer Girona, 161 – 17820 Banyoles (Girona), Ref. Protecció de dades.