AMICS DE LA FUNDACIÓ

Els Amics de la Fundació Lluís Coromina són persones, institucions o empreses amb un gran compromís amb l’art i la cultura, la natura i el suport a les persones. Tots ells formen part dels diferents sectors de l’àmbit cultural, empresarial o artístic i amb la seva col·laboració volen donar suport a les activitats i projectes que realitza la fundació.

Categories

Amics Col·laboradors. A partir d’invertir el teu temps i el teu coneixement a ajudar-nos
Amics Benefactors
. A partir de 150 € anuals
Amics Protectors. A partir de 300 € anuals
Amics Patrocinadors. A partir de 1.000 € anuals
Donacions puntuals

Avantatges

Amics Col·laboradors
– Informació regular i invitació en les activitats i actes organitzats per la Fundació (xerrades, jornades, publicacions, visites a col·leccions privades, exposicions…)
* selecciona a la modalitat de soci: donacions puntuals i afegeix import 0 € anuals

Amics Benefactors
– Descomptes d’un 50% en l’adquisició de les publicacions i en les entrades a activitats.

Amics Protectors
– Tots els privilegis dels socis benefactors i també:
– Menció nominal al material editat per la fundació
– Lliurament d’un exemplar gratuït de tot el material editat per la fundació
– Descomptes d’un 20% en la compra d’obres d’autors representats per la fundació.
– Assessorament per a qualsevol consulta en relació amb obres d’art contemporani.

Amics Patrocinadors
– Tots els privilegis dels socis protectors i també:
– Presència corporativa en els acte de l’associació (en cas d’empresa)
– Cessió d’espais per reunió anual per presentar els projectes

Donacions puntuals
– Si l’import és a partir de 150 euros, entraria per aquell any amb les condicions d’amics benefactors, protectors o patrocinadors.
– Si l’import és inferior a 150, entraria amb les condicions d’amics col·laboradors.

Data de naixement

MODALITAT DE SOCI