‘Paraula Viva’, espectacle de dansa en el marc de l’exposició ‘Art i Paraula’

26/09/2022

El pròxim dijous 29 de setembre, l’Espai Isern Dalmau acollirà l’espectacle de dansa i veu Paraula Viva, en el marc de l’exposició Art i Paraula. Interpretat per la cantant Neus Borrell i la ballarina Mireia de Querol, Paraula Viva és un diàleg entre veu i cos, creat a partir dels textos de tres poetesses que formen part de la mostra d’art contemporani i poesia catalana que es pot visitar a l’espai de la Fundació Lluís Coromina de Barcelona. En aquesta proposta, les dues artistes donen una nova vida als versos de Maria Mercè Marçal, Felícia Fuster i Àngels Moreno, i tradueixen les paraules, idees i conceptes a través del llenguatge vibratori de la veu i el cos. L’espectacle, que tindrà lloc a la sala d’exposicions de l’Espai Isern Dalmau a les 19 h, és obert al públic i compta amb la col·laboració d’Òmnium Cultural Terrassa.

Més informació de la mostra itinerant Art i Paraula, que es pot visitar fins al 29 d’octubre, en aquest enllaç.