La Fundació Lluís Coromina, a Mèxic

17/02/2022
La Fundació Lluis Coromina, amb la representació del seu president Lluís Coromina, visita aquests dies els membres de La caravana de Sofía a Mèxic, una iniciativa itinerant que des de fa temps compta amb el suport de la Fundació en l’àmbit de la cooperació internacional.
El president està realitzant diverses visites als pobles indígenes del territori mexicà, amb l’objectiu de conèixer de primera mà les tasques que realitza aquesta iniciativa en relació amb les addiccions infantils i l’educació dels infants. Entre altres formes de suport i col·laboració, la Fundació també ha aprofitat aquest viatge per realitzar una petita primera aportació a nivell tecnològic, i ha facilitat un ordinador portàtil i un telèfon mòbil al projecte per ajudar a agilitzar i millorar la seva feina.
Podeu conèixer una mica més sobre La caravana de Sofía i el paper de la Fundació en aquest enllaç.