Volta solidària a l’Estany de Banyoles

07/05/2018

La Fundació Lluís Coromina dóna suport a les activitats dutes a terme per l’Associació Aigua Solidària, entre altres una caminada solidària al voltant de l’Estany de Banyoles en què l’Escola de Natura explicarà la flora i fauna que ens envolta. Acabada la caminada, es presentarà l’Associació Aigua Solidària per membres de la mateixa. En el decurs de l’acte es farà lliurament d’un xec a la Fundació Vicente Ferrer de l’import de les donacions assolides fins aquest moment i que permeten finançar el primer compromís d’Aigua Solidària: l’embassament a la localitat de Kunukuntla. El president de la Fundació, Lluís Coromina assistirà a l’acte, i en nom de la Fundació Vicente Ferrer hi participaran Jordi Folgado Ferrer, nebot de Vicente Ferrer (director general de la Fundació) i Lancy Dodem, nascut a Anapur, que es considera el primer nen apadrinat de la Fundació i que és portaveu de la Fundació.

Data: diumenge 13 de maig
Lloc: Estany de Banyoles
Horaris: Caminada Solidària a les 11 h.