Visites virtuals a la plataforma digital ‘Itinerari pels barris de Girona’

11/08/2020

La Fundació Lluís Coromina ha donat suport a la creació de la plataforma digital Itinerari pels barris de Girona, un projecte impulsat per la Universitat de Girona (UdG) i dirigit per Lluís Costa que ha comptat amb la participació  de quaranta estudiants del grau de Comunicació Cultural de la UdG. Aquesta iniciativa es tracta d’un treball didàctic i lúdic que permet a qualsevol usuari, tant si és ciutadà de Girona com visitant, recórrer i experimentar, de manera virtual i física, indrets, carrers i places de vuit barris de la ciutat de Girona: Font de la Pólvora, Germans Sàbat, Montjuïc, Pont Major, Santa Eugènia de Ter i Can Gibert del Pla, Torre Gironella i les Pedreres, Sant Narcís, i Vila-roja. Cada barri compta amb quatre apartats -història, esdeveniments, itinerari i mapa-, així com diverses entrevistes que enriqueixen el contingut. A banda de poder realitzar els itineraris de manera virtual, està previst poder-los fer en un futur pròxim de manera presencial. El projecte també a comptat amb el suport de l’Ajuntament de Girona, la Generalitat de Catalunya, El Celler de Can Roca i Bonart Cultural.

Es poden realitzar les visites virtuals pels diversos barris gironins en aquest enllaç.