Visita guiada a la XXII Biennal d’Art Contemporani Català

13/04/2021

La Fundació Lluís Coromina inicia un circuit de visites guiades de caràcter pedagògic per tal de conèixer i contemplar les obres de la mostra XXII Biennal d’Art Contemporani Català, exposada a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona. La primera d’aquestes visites tindrà lloc aquest dissabte 17 d’abril a les 12 h i comptarà amb la presència de l’artista Lourdes Fisa i el curador de l’exposició Josep Canals.

La visita guiada s’iniciarà amb la contemplació de la façana de l’edifici de l’Espai Isern Dalmau. Tot seguit es descobriran els diferents espais de coworking, fins arribar a la sala on s’exposa la mostra de la Biennal, organitzada per la galeria d’art Canals, Bonart Cultural i la Fundació LLuís Coromina.

La Biennal d’Art Contemporani Català d’enguany vol ser un homenatge als 591 artistes que han exposat durant les vint-i-dues edicions, i està composta per dues vessants artístiques: una selecció de diferents obres de petit i mitjà format de més d’una desena d’autors i artistes, i la projecció d’un vídeo artístic de l’artista Joan Fontcuberta, que reflecteix l’obra del més de mig miler d’artistes que han format part de l’exposició des de l’any 1977.

La visita guiada a la Biennal tindrà lloc aquest dissabte 17 d’abril a les 12 h, i estarà limitada a un grup reduït de 10 persones. Les persones interessades en assistir-hi poden reservar la seva plaça enviant un correu electrònic a jsola@fundaciolluiscoromina.cat.