El col·lectiu Gresol Art i la performance, més a prop

10/06/2011

Denys Blacker, membre del grup internacional de performance The Wolf in the Winter, fundadora de l’associació Gresol, coordinadora dels festivals anuals FEM Festival a Girona i MAMA Festival a Madremanya, i co-fundadora de ELAC (European Live Art Centre); Montse Seró membre de l’organització del Celrà Caminat – art d’acció i performance, actualment presidenta de l’associació Cercle Rodó de l’escola d’art de Celrà, on imparteix els cursos de ceràmica (des de l’any 2008 treballa a Gresol en la produccio i administració dels festivals FEM i MAMA); i el videoartista Carlus Camps van visitar l’Espai Eat Art Lluís Vilà de Banyoles, durant l’exposició “Una imatge comestible” del col.lectiu de grafistes Nifava (imatge del cartell del Festival (a)phònica d’enguany amb les pastilles Juanola com a protagonistes). La visita s’emmarca dins un projecte de col·laboració per fer arribar la performance a l’espai de Banyoles.

Carlus Camps, Montse Seró, Ricard Planas (director de l’Espai Eat Art Lluís Vilà)               i Denys Blacker. A la dreta, Seró, Camps i Blacker. Juny 2011, photo © Anna Bahí.