Vasco Furtado i Clara Lai continuen el cicle de jazz i músiques improvisades

05/04/2023

El cicle de concerts de jazz i músiques improvisades continua aquest abril amb el duet format pel bateria Vasco Furtado i la pianista Clara Lai. La proposta arriba a l’Adoberia d’Igualada, l’Espai Isern Dalmau de Barcelona i l’Espai Eat Art de Banyoles, on els artistes compartiran els silencis i les sonoritats improvisades en un directe ple de creativitat i versatilitat.

Els dos músics, que formen part de les principals escenes de música improvisada a Lisboa i Barcelona, s’uneixen, després de coincidir fa uns anys, per presentar un directe en què fusionen els sons de la bateria i el piano elèctric, amb una posada en escena sorprenent i contundent.

Els concerts tindran lloc el dimecres 19 d’abril a les 20:15 h a l’Adoberia d’Igualada (taquilla inversa), el dijous 20 d’abril a les 20 h a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona i el divendres 21 d’abril a les 21 h a l’Espai Eat Art de Banyoles. Les entrades als espais de Barcelona i Banyoles tindran un preu de 5 € i es posaran a la venda el mateix dia, una hora abans de l’inici del concert.

El cicle de concerts de jazz i músiques improvisades continuarà el 24, 25 i 26 de maig amb el guitarrista veneçolà Juanma Trujillo, un membre actiu de l’escena de jazz i música improvisada internacional.