Els nens i nenes del casal “Que comenci!” omplen l’Espai Eat Art de creativitat i activitats d’estiu

10/07/2020

El casal d’arts escèniques ‘Que comenci!’, organitzat per l’Escola Municipal de Música de Banyoles i l’Aula de Teatre, ha omplert l’Espai Eat Art de creativitat i diverses activitats d’estiu. Els nens i nenes que hi participen gaudiran de diverses propostes de música, teatre i altres activitats de lleure durant tot el mes de juliol. La Fundació Lluís Coromina ha cedit l’espai siutat a la Plaça Major a l’Ajuntament de Banyoles per tal de dur a terme aquesta proposta estiuenca amb les mesures de distanciament social corresponents. El casal va començar dilluns 29 de juny i s’allargarà durant cinc setmanes, fins al 31 de juliol. Es pot seguir el dia a dia d’aquest espai de lleure a l’Instagram @quecomenci.