Una taula rodona tancarà l’exposició ‘Art a l’Aula’

26/04/2018

Amb motiu de la clausura de l’exposició Art a l’Aula, el pròxim dissabte 5 de maig a les 12 h, la Fundació Lluís Coromina – Espai Eat Art acollirà una taula rodona amb Roser Juanola (professora), Miquel Samaniego (pintor) i Joan Solana (professor). Amb la presència del director de la Fundació Lluís Coromina Ricard Planas i moderat pel periodista Josep Puigbó, l’acte s’enfocarà a analitzar i debatre el lligam entre l’art i les escoles.

Art a l’Aula és un projecte promogut per Fons d’Art Galeria d’Olot, que enguany ha arribat a la seva tercera edició amb el mateix objectiu amb què va néixer: acostar l’art a les escoles. L’Espai Eat Art acull el treball realitzat pels alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles del Pla de l’Estany.