Cotxe d’Scalextric de Vilà, per la Fundació “El Somni dels Nens”

22/01/2011

Imatge del cotxe Scalextric redissenyat per l’artista Lluís Vilà

Febrer/març 2010. Bonart Cultural, la Fundació “El Somni dels Nens” i Scalextric participen en aquest projecte que rastreja i actualitza els punt de connexió entre ambdues disciplines i engegen un projecte benèfic que compta amb la col·laboració d’artistes de primera línia com Carlos Pazos, Pere Formiguera, Arranz-Bravo, Victòria Campillo, Ramiro Fernández, Enric Ansesa, Laura Iniesta, Carlus Camps, Joan Fontcuberta i Lluís Vilà, els quals han redissenyat els cotxes de Scalextric que es subhastaran a la sala Balcli’s de Barcelona. La Fundació “El Somni dels Nens” té com a missió fer realitat el somni dels nens i nenes afectats de càncer o altres malalties cròniques o greus, amb la finalitat d’aportar una dosi d’il·lusió, que els ajudi a mantenir una actitud positiva durant el tractament.