Un centenar de persones, ateses pel servei d’atenció psicològica i emocional de la Fundació Lluís Coromina

08/06/2020

La Fundació Lluís Coromina tanca el servei d’atenció psicològica i emocional que ha dut a terme durant el període de confinament amb motiu de la COVID-19. Un centenar de persones i entitats vinculades a la cultura i al tercer sector  han fet ús del servei telefònic, gestionat per l’empresa AB Intra. Segons el director de la Fundació, Ricard Planas, els objectius marcats s’han acomplert, sobretot pel que fa a posar recursos per donar suport a col·lectius especialment vulnerables: “Calia posar èmfasi a aquests dos sectors, entenent l’impacte psicològic que els ha suposat aquesta situació”. Per la seva banda, Eva Collell, directora d’AB Intra, valora positivament les atencions realitzades: “S’han proporcionat eines a les persones que ens han trucat per tal de mantenir sota control algunes emocions, com la por i la incertesa. Tot plegat, per ajudar a millorar aspectes i recuperar l’equilibri emocional”. Així mateix, des de la Fundació es valora positivament algunes col·laboracions que s’han dut a terme en el marc d’aquest projecte, com una sessió de dinàmiques especials amb la Fundació Estany.