Últims dies per inscriure’s al Premio de Narrativa Diana Zaforeta

22/03/2024

El pròxim dilluns 1 d’abril finalitza el període per inscriure’s a la primera edició del Premio de Narrativa Diana Zaforeta, un certamen literari que s’organitza en memòria de la destacada editora mallorquina. Sota la direcció literària d’Edurne Portela i la direcció executiva de Ricard Planas, director de la Fundació Lluís Coromina, es tracta d’uns guardons que tenen l’objectiu d’incentivar la innovació literària i promoure l’autoria jove.

Poden participar-hi persones majors d’edat i menors de 43 anys amb obres originals, inèdites i no premiades en llengua castellana. El jurat, format per cinc professionals de prestigi en l’àmbit cultural i literari espanyol i llatinoamericà, decidirà quina serà la novel·la guanyadora durant el mes de juny de 2024, que rebrà una dotació de 20.000 euros. Es poden consultar les bases i requisits aquí.