Suport emocional i psicològic a persones del sector cultural i social durant el confinament pel COVID-19

03/04/2020
Durant el confinament amb motiu del COVID-19, la Fundació Lluís Coromina -conjuntament amb l’empresa AB Intra- ofereix suport emocional i psicològic a persones del sector cultural i social, un sector en situació d’especial risc de patir malestar a causa de la situació actual. És per això que ha creat un número de telèfon específic per atendre gratuïtament les persones que vulguin un acompanyament enmig d’aquesta crisi generada per la pandèmia del coronavirus: 680 587 726.
Aquest servei estarà disponible de dilluns a divendres, de 15 h a 19 h, i les persones que en facin ús seran ateses per professionals de la psicologia, garantint l’anonimat i la confidencialitat de les converses.