Robert Bellsolà, vuitè convidat a les converses en directe per Instagram

23/06/2020

Robert Bellsolà és el proper protagonista de les converses en directe per Instagram organitzades per la Fundació Lluís Coromina. Llicenciat en Economia i Dret, el gironí regenta les set fleques artesanes Antiga Casa Bellsolà, juntament amb la seva dona Mireia Oliveras, un projecte d’artesania i tradició flequera estretament vinculat amb el moviment ciclista de la capital gironina. El projecte ciclista Antiga Casa Bellsolà-Girona Cycling Team és una iniciativa nascuda amb la intenció de recolzar i entrenar als joves cicilstes de Catalunya, de manera que es configuri un equip capaç de participar al Tour, al Giro i a la Vuelta Ciclista. Una iniciativa que té un doble objectiu: per una banda, crear una pedrera de ciclistes a la ciutat de Girona -considerada per a molts la Meca del Ciclisme a Europa- i, per l’altra, aconseguir el suport de diverses marques i empreses per crear i impulsar el primer equip professional cicilista de Catalunya. Bellsolà també ha desenvolupat la seva faceta més artística i creativa com a productor i director de cinema: ha dirigit diversos documentals per a la televisió i ha estrenat pel·lícules com “Passi el que passi” (2011) o “Dos a la carta” (2014).

El vuitè diàleg en directe d’aquest cicle de conferències impulsat per la Fundació tindrà lloc el dijous 25 de juny a les 18:30 h a través del perfil d’Instagram @fundaciolluiscoromina. La responsable de l’Àrea social de la Fundació, Eva Collell serà l’encarregada de moderar aquesta conversa, que compta amb la col·laboració de l’Antiga Casa Bellsolà – Girona Cycling Team.