“Regions intermitges” de Lluís Vilà a benefici de Mas Casadevall per l’exposició “L’Art amb l’autisme”

26/02/2012

L’obra de Lluís Vilà “Regions intermitges” és la contribució per l’exposició “L’Art amb l’autisme” que hem fet des del Lluís Vilà Showroom – El Puntal – Fundació Lluís Coromina. Aquesta exposició serveix per recaptar fons a benefici de La Fundació Autisme Mas Casadevall de Banyoles i s’inaugura el proper 2 de març a la Casa de Cultura de Girona a partir de les 7 del vespre. L’exposició es podrà veure a la Sala Domènec Fita (1r pis) del 3 al 13 de març de 10 a 14 i de 16 a 20 h.

Lluís Vilà sempre havia estat molt sensibilitzat en temes de caràcter social, així com totes les persones que estem desenvolupant tasques dins els espais culturals que encapçala Lluís Coromina.

link d’interès:

www.mascasadevall.net