Presentació oficial de l’equip ciclista Elit/Sub23 “Antiga Casa Bellsolà – Girona”

12/03/2021

L’equip ciclista de carretera Elit/Sub23 “Antiga Casa Bellsolà – Girona”, que compta amb el suport de la Fundació Lluís Coromina, ha realitzat la seva presentació oficial aquest migdia a la Plaça Major de Banyoles. L’acte ha comptat amb l’assistència de tots els corredors i de l’equip tècnic, així com amb la presència del Sr. Lluís Coromina, president de la Fundació Lluís Coromina, i el Sr. Miquel Noguer, president de la Diputació de Girona i alcalde de Banyoles.

L’equip Elit/Sub23 “Antiga Casa Bellsolà – Girona” és una estructura ciclista semi professional que vol esdevenir una pedrera de nous talents i garantir la formació de futurs professionals del ciclisme en el territori gironí, amb l’objectiu a llarg termini de crear un equip ciclista professional que sigui el primer equip català de la història que participi al Tour de França. Gràcies a l’acord amb la Fundació Lluís Coromina i la Farinera Coromina, que han cedit diversos espais, actualment l’equip ciclista també disposa del seu Service Course i d’una casa de residència a Banyoles, fet que permetrà la incorporació i preparació de ciclistes d’arreu del món.

Liderat per Mireia Oliveras i Robert Bellosolà, de les tradicionals fleques gironines Antiga Casa Bellsolà, de l’ex-ciclista professional Johnny Weltz i els directors esportius Pius Dòniga i Carles Pérez, l’equip Elit/Sub23 “Antiga Casa Bellsolà – Girona” inclou 10 corredors catalans i 6 estrangers, que durant aquest 2021 participaran a diverses curses, com la Copa d’Espanya, la Copa Catalana o les curses UCI de Dinamarca.

A banda de les fleques Antiga Casa Bellsolà i la Fundació Lluís Coromina, l’equip ciclista gironí també rep el suport de la Diputació de Girona, el Patronat de Turisme de la Costa Brava, l’Ajuntament de Girona i de Banyoles, la Value School, el Grup Autopodium o Sant Aniol, entre molts altres. Així mateix, gairebé 300 persones del territori gironí han col·laborat en el projecte com a TeamFans, i han realitzat una aportació econòmica única a canvi de diversos avantatges únics i exclusius.

Equip Elit/Sub23 “Antiga Casa Bellsolà

El roster d’aquest 2021 està format per Adrià Bartrina, Gerard Bofill, David Gómez, Guillem Sánchez, Marcel Camprubí, Edgar Curto, Adrià Ferrer, Guillem Gómez, Bernat Tarrés, Carlos Sotelo, Christian Gorm (Dinamarca), Hirotaka Yuasa (Japó), Jeroen Van Krimpen (Holanda), Elian Pialhoux (França), Adam Ward (Irlanda) i Juan Cárdenas (Còlombia).