Presentació del monòleg teatral ‘Un Mundo Raro’

28/02/2019

La Fundació Lluís Coromina acollirà el monòleg teatral Un Mundo Raro. La interpretació serà a càrrec de l’actriu Patricia Jacas, a partir del text de Jaume Boix, el dissabte 9 de març a les 19 h a la seu del Puntal.

Jaume Boix és periodista i director de la revista El Ciervo. També és l’autor de Segona Plana (una comèdia sobre periodisme i política), Freda, un vodevil alexandrí, Les cançons de Perduda, Los cantos de Homero (homenatge a Homero Expósito) i Molière la balla.

L’actriu Patricia Jacas va ser la gran revelació de la temporada passada amb el monòleg De una soledad muy parecida a la felicidad, de la premi Nobel Svetlana Aleksiévitx, estrenada a Barcelona i al Centre Pompidou de Màlaga. A més, també ha obtingut un gran èxit amb La mujer sola, de Franca Rame i Dario Fo (FILMIN).

L’entrada tindrà un cost de 12€ i cal reservar prèviament al correu electrònic lascosasdemartinez@gmail.com o al telèfon 669470934.