Presentació del llibre ‘Records’ de Juan José Caballero, Carina Farreras i Suso Pérez

14/03/2019

El proper dissabte 30 de març a les 19 h tindrà lloc a l’Auditori de l’Ateneu de Banyoles la presentació del llibre Records, amb el suport de la Fundació Lluís Coromina i la Fundació Pasqual Maragall. Un llibre en què quaranta amics de Pasqual Maragall relaten anècdotes i records que subratllen la personalitat de l’expresident de la Generalitat de Catalunya, per tal de sensibilitzar sobre l’Alzheimer i una ajuda per a recaptar fons per la investigació d’aqueta malaltia.

L’acte s’iniciarà amb un parlament de Cristina Maragall, portaveu de la Fundació Maragall, i el visionat d’un vídeo sobre la malaltia. Posteriorment, s’iniciarà un diàleg a cura de dos banyolins íntims col·laboradors de l’expresident: Joan Solana, exalcalde de Banyoles, i Salvador Sarquella, secretari personal de Maragall, conduït per Ricard Planas, periodista i director de la Fundació Lluís Coromina.

Els autors del llibre són Juan José Caballero (Barcelona, 1953), Carina Farreras (Barcelona, 1963) i Suso Pérez (Ferrol, 1957), tots ells periodistes i que han desenvolupat gran part de la seva carrera professional a La Vanguardia.

L’acte tindrà lloc a l’Auditori de l’Ateneu de Banyoles (pl. Major, 40). Les persones que vulguin assistir cal que s’inscriguin al telèfon 972 58 34 77 o als correus secretaria@fundaciolluiscoromina.org o coordinació@fundaciolluiscoromina.org