Presentació del llibre ‘Adeu a tot això’ de Robert Graves a l’Espai Eat Art

23/09/2020

El pròxim divendres 25 de setembre es presenta el llibre Adeu a tot això, de l’autor anglès Robert Graves, a l’Espai Eat Art de la Fundació Lluís Coromina (18 h). Organitzada per la llibreria L’Altell de Banyoles, la presentació comptarà amb la presència del traductor David Guixeras Olivet, qui parlarà d’aquest llibre que s’ha convertit en un clàssic del gènere autobiogràfic de la literatura mundial. Adeu a tot això és una crònica literària de la Primera Guerra Mundial, escrita per Graves després de la seva llarga i intensa experiència a les trinxeres, que ofereix un retrat de l’ànima humana a través de diferents dosis d’ironia i irreverència. L’aforament de l’activitat és limitat i per reservar plaça cal trucar al 972 58 02 70 o enviar un correu electrònic a laltell@laltell.cat.