Presentació de la novel·la ‘La Sivella’, de Josep Viñas

07/01/2019

Víctimes i botxins lluiten per superar les marques de les cicatrius aprofitant o malmetent les segones oportunitats de la vida. Així es pot resumir la novel·la La Sivella, de Josep Viñas, que es presentarà el pròxim divendres 18 de gener a les 19 h a la Fundació Lluís Coromina – Espai Eat Art.

Josep Viñas i Xifra (Salt, 1967) és doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials i màster en Hisenda Autonòmica i Local. Treballa com a professor titular d’Economia Financera i Comptabilitat a la Universitat de Girona. Quan va ser regidor de Cultura de l’Ajuntament de Salt (2006), va promoure els Premis Setè Cel. El 2013, va guanyar el premi de poesia La Rosa de Salt amb el poema Dona cap a la fàbrica, i el 2014 va publicar la novel·la Diari d’un onanista.

L’acte de presentació, que tindrà lloc el divendres 18 de gener a les 19 h, comptarà amb la intervenció de Ricard Planas, director de la Fundació Lluís Coromina; Miquel Aguirre, escriptor; Eva Collell, responsable de l’àrea social de la Fundació Lluís Coromina i AB Intra, i l’autor, Josep Viñas.