Presentació de la biografia de Joan B. Cendrós

07/09/2018

El cavaller Floïd és la història desconeguda d’un home que, per sobre de tot, creia en el seu país i la seva gent. És el cas de J. B. Cendrós i Carbonell, l’empresari del popular Floïd -el conegut massatge per després de l’afaitat-, però sobretot un dels mecenes i activistes culturals més importants de Catalunya. Un dels cinc empresaris fundadors d’Òmnium Cultural, d’entre altres destacades institucions del panorama cultural català. El pròxim dilluns 17 de setembre a les 19:30 h, la Fundació Lluís Coromina – Espai Eat Art acollirà la presentació d’aquesta biografia, que comptarà amb la presència de Laura Cendrós (filla de Joan B. Cendrós) i l’autor del llibre: Genís Sinca.