Photogènika, trobada de fotògrafs a la Fundació Lluís Coromina

09/05/2014

Fotogènika és una producció de Ca La Flora (Banyoles) i la Fundació Lluís Coromina  (Banyoles). La jornada es presenta a l´Espai Eat Art de la Fundació d´11.30h a 13.30h i al Pati de Ca La Flora dissabte 10 de maig de 20h a 22h.

Fotogènika és un projecte de reflexió sobre l´imatge contemporània En aquesta primera jornada es centra en el rol que ocupa l´atzar dins l´àmbit fotogràfic, i es focalitza en els treballs de fotògrafs professionals de Banyoles.
Fotògrafs presents a la jornada (els marcats en vermell no hi seran presencialment)
Francesc Guillamet, Yurian Quintanas, Tino Soriano, Irene Visa, Xavi Olmos, Elena Vilà, Lydia Bosse, Toni Vargas, Joan Comalat, Pere Duran Antoni Torres, Genis Arasa, Andoni Canela, Harold Abellan, Samuel Aranda, Quim Fernàndez i Xavier Pérez.

————————

PROGRAMA

Dissabte 10 de maig d´11.30 a 13.30h / Espai Eat Art/ Entrada lliure. Aforament limitat

Taula Rodona. Fotografia i atzar

Debat i mostra d´ entre tres i cinc fotografies dels fotògrafs convidats on l´atzar ha estat decisiu.

Moderen: Ricard Planas, Manoli Mansilla

Emissió a temps real de les fotografies penjades pel públic a facebook.fotogènika.com sobre fotografia i atzar durant tot el dia

Facebook OBERT AL PÚBLIC convidant-lo a participar (crear dimecres com a molt tard)

Objectiu: Penjar i explicar una fotografia pròpia on l´atzar hagi estat decisiu

Dissabte 10 de maig de 20h a 22h / Pati de Ca la Flora/ Entrada lliure. Aforament limitat

Projeccions de les fotografies dels creadors convidats amb recorregut musical.

Dj. Eloi Roura

————————–

Idea i Direcció: Manoli Mansilla

Producció: Ca la Flora (Martirià Figueres, Anna Sarró), Fundació Lluís Coromina (Ricard Planas)