Per Sant Martirià, visita l’Espai Eat Art

19/10/2018

Amb motiu de les Festes de Sant Martirià de Banyoles, que tenen lloc fins al dilluns 22 d’octubre, la Fundació Lluís Coromina – Espai Eat Art estarà oberta. En concret, es podrà visitar l’exposició Caràcter artístic: 75è aniversari de la Travessia de l’Estany. Una exposició comissariada per Antoni Bramon que mostra el caràcter artístic d’aquesta prova esportiva banyolina i que compta amb una peça escultòrica al·legòrica de l’escut del Club Natació Banyoles -obra de Josep Ponsatí- i tot un seguit de quadres i grafismes que van ser i són la base dels cartells i altres elements visuals de la Travessia. Els horaris d’obertura especial són:

Dissabte 20, diumenge 21 i dilluns 22 d’octubre, d’11 h a 14 h i de 16.30 h a 20.30 h.