Paisatge, gastronomia, música, màgia, teatre i dansa durant la I nit solidària Costa Brava

15/08/2015

La Nit Solidària de la Costa Brava, que es va celebrar el passat 9 d’agost al Mas del Vent de Palamós, va aplegar més de 150 assistents que van gaudir d’una vetllada plena de solidaritat, arts i gastronomia en un dels entorns més privilegiats de la costa brava.

Amb l’objectiu de contribuir a la recerca d’una cura per la Sida, es van recaptar 60.000 euros en aquest acte organitzat per Fundació Lluís Coromina, Focus Engelhorn i Bonart cultural en benefici de la Fundació Lluita contra la Sida. A part del que es va recaptar amb els tiquets del sopar, durant la Nit Solidària Costa Brava el president de la Fundació Lluís Coromina, va posar a la venda una obra de Jaume Plensa, l’escultura Dona creada el 1983 per l’artista català, per poder augmentar el donatiu a la Fundació Lluita contra la Sida.

Amb la presència del doctor Bonaventura Clotet i representants de totes les entitats públiques i privades organitzadores, el sopar va anar a càrrec de cinc xefs gironins amb Estrella Michelin: Quim Casellas, del Casamar de Calella de Palafrugell; Marc Gascons, d’Els Tinars de Llagostera; Fina Puigdevall, de Les Cols d’Olot; Pere Arpa, de Ca l’Arpa de Banyoles; Albert Sastregener, del Bo.Tic de Corçà i finalment, el millor restaurant del món, El Celler de Can Roca, que es va fer càrrec de les postres.

Per a donacions destinades a la Fundació Lluita contra la Sida: ES78 2100 0325 4902 0011 2862.

aperitiu2photocall_ricard_focus_coromina

aperitius_saxo bonaventura_santivila cobosmika maglari nitsolidariacostabrava parlamentsinici