Octubre: activitats de la llibreria L’Altell a l’Espai Eat Art de Banyoles

01/10/2021

L’Espai Eat Art de la Fundació Lluís Coromina acull noves presentacions i activitats organitzades per la llibreia L’Altell de Banyoles, com els clubs de lectura infantils i per a adults, o la sessió En viu i en directe amb l’escriptor Jair Domínguez.

Dissabte 2 d’octubre (12 h)

Explica’m un conte amb Rocío Bonilla (+ 4 anys)

Aforament limitat; cal inscripció prèvia al telèfon 972 580 270 o en aquest enllaç

Rocío Bonilla torna a Banyoles per presentar el seu darrer llibre Gràcies. Història d’un veïnat, que parla d’una història sobre l’empatia i les emocions que reivindica la vida en comú i la solidaritat veïnal. A diferència d’altres vegades, Gràcies no és una història protagonitzada per criatures, sinó que, en aquesta ocasió, l’autora opta perquè els protagonistes de l’àlbum siguin animals personificats. D’aquesta forma aconsegueix conduir als lectors per una història plena d’humanitat i valors. Més informació aquí.

Dimecres 6 d’octubre (20 h)

Club de lectura adult amb El olvido que seremos d’Héctor Abad Faciolince

Aforament limitat; cal inscripció prèvia al telèfon 972 580 270

El mes d’octubre el club de lectura adult es centrarà en el llibre El olvido que seremos d’Héctor Abad Faciolince, un dels llibres fonamentals de la literatura contemporània espanyola. El llibre és una biografia novel·lada, escrita pel fill de l’autor. Un relat reflexiu, emotiu i ple d’amor que parla sobre la família i reflexa el temps i l’infern de la violència que ha fuetejat Colombia en els darrers cinquanta anys. Més informació aquí.

Dissabte 9 d’octubre (10:30 h)

Club de lectura Janosch (6-8 anys)

Aforament complet

Aquest mes d’octubre, els membres del Club de lectura Janosch llegiran el llibre Aquesta és l’Anita, de Julie Morstad i Sara O’Leary, una conte de fades ple de màgia. Aquest club de lectura tindrà una durada de 9 mesos i va adreçat a nens i nens de 6 a 8 anys, que es troben un cop al mes durant una hora per a comentar el llibre que s’ha proposat. Més informació aquí.

Dimecres 13 d’octubre (19:30 h)

En viu i en directe amb Jair Domínguez

El nou llibre de Jair Domínguez, titulat Estructures profundes, parla d’una societat distòpica, absolutament podrida i acabada. Amb una crítica social profunda que no deixa indiferent a ningú, l’autor crea una novel·la única que submergeix el lector en un univers apocalíptic, on tot és diferent i la sensació de reconeixement es barreja amb la de pànic. Més informació aquí.

Trobareu tota la informació d’aquestes i moltes altres activitats a www.laltell.cat.