Noves visites guiades a la XXII Biennal d’Art Contemporani Català

20/05/2021

La Fundació Lluís Coromina us convida a les noves visites guiades a la XXII Biennal d’Art Contemporani Català, que s’exposa de forma simultània a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona i a la Fundació Cabanas de Sant Cugat del Vallès. El dissabte 22 de maig a les 12 h es realitzarà la tercera visita guiada a l’exposició de Barcelona, que en aquesta ocasió comptarà amb la presència de l’artista Tom Carr, així com del curador i director de la mostra, Josep Canals, que també participarà a la visita guiada de la tarda. Així doncs, el mateix dissabte a les 18 h es durà a terme una altra visita guiada, en aquesta ocasió a l’exposició de Sant Cugat, que comptarà amb l’assistència del director de la Biennal i les artistes Carmen Anzano i Maria Fabre.

Aquest circuit de visites guiades de caràcter pedagògic, que s’emmarca en la nova realitat i vol apropar l’art a tot tipus de públic, es realitza amb l’objectiu de conèixer i contemplar les obres de la mostra, organitzada per la galeria d’art Canals, Bonart Cultural i la Fundació LLuís Coromina.

La visita a la mostra de Barcelona s’iniciarà amb la contemplació de la façana de l’edifici de l’Espai Isern Dalmau i, tot seguit, es descobriran els diferents espais de coworking, fins arribar a la sala on s’exposen les obres i propostes artístiques de la XXII Biennal d’Art Contemporani Català. Pel que fa a la visita a l’exposició de Sant Cugat, començarà amb l’observació de la façana de Cal Gerrer, edifici històric situat al centre del municipi, i seguirà pels diferent espais de la Fundació Cabanas, fins a arribar a Sala del Cònsol on s’hi troben les obres de la mostra de la Biennal.

La tercera jornada de visites tindrà lloc aquest dissabte 22 de maig a les 12 h (Barcelona) i a les 18 h (Sant Cugat del Vallès), i estarà limitada a un grup reduït de 10 persones. El públic interessat en assistir-hi pot reservar la seva plaça enviant un correu electrònic a jsola@fundaciolluiscoromina.cat.