Presentació literària de la llibreria L’Altell a l’Espai Eat Art de Banyoles

01/09/2021
L’Espai Eat Art de la Fundació Lluís Coromina acull la primera presentació literària després de l’estiu de la llibreria L’Altell de Banyoles. L’activitat tindrà lloc el divendres 3 de setembre a les 19:30 h a l’espai de la plaça Major, i comptarà amb l’assistència de Joan-Lluís Lluís, que presentarà per primera vegada el llibre Junil a les terres dels bàrbars. L’obra que gira entorn de l’heroïna de la història, Junil, que en encola papirs a la llibreria del seu pare fins que aquest mor, i després fuig a peu amb tres esclaus. Contextualitzada en el principi de l’era cristiana, es tracta d’una novel·la d’aventures en què hi apareixen déus, llengües i cultures de diversos indrets del món.
Les persones interessades en assistir a la presentació poden reservar la seva plaça en aquest enllaç.