Nova instal·lació de Cabosanroque en el marc del festival Temporada alta

07/11/2016

Demà s’inaugura a les 20 h la instal·lació plàstico-sonora de CaboSanRoque a la Casa de Cultura de Girona, l’antiga biblioteca de Girona, dins el festival Temporada Alta.

Cabosanroque, músics, performers i artistes, tornen al festival amb una instal·lació plàstico-sonora sobre un dels poetes més singulars del segle XX: Joan Brossa. L’espectador entra dins de l’obra transitable (un meta-collage sonor) per quedar rodejat d’una interpretació lliure, autoral, en un format propi que Cabosanroque construeix a partir de l’estudi de l’obra de Brossa. És una reflexió formal, sonora i matèrica que aporta noves significacions a l’univers Brossa.

La insta·lació es podrà veure del dimarts 8 al dissabte 19 de novembre de 16 a 21h (diumenge i dilluns tancat). No tindrà principi ni final, per tant els espectadors hi podran entrar i sortir-ne quan vulguin.