Mor als 83 anys David Moner, patró de la Fundació Lluís Coromina

08/04/2016

Nascut a Barcelona, David Moner va viure la seva joventut a Banyoles, d’on era originària la seva família, i va ser llavors on va entrar en contacte amb esports com la natació o el waterpolo. President de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya des del 1996 fina al 2014, va compaginar la seva passió per l’esport amb la seva carrera professional, dirigint un despatx d’advocats a Barcelona. Sempre va estar vinculat a Banyoles, on tenia una residència i on va fer els seus primers passos com a directiu al Club Natació Banyoles.

La Creu de Sant Jordi, els Anells d’Or del comitè Olímpic Internacional o el nomenament com cavaller de l’Ordre del Mèrit Internacional de la República Francesa són alguns dels reconeixements que va rebre David Moner al llarg de la seva vida.

Des de la Fundació Lluís Coromina i Isern agraïm profundament la tasca de patronatge que va exercir i volem expressar el nostre més sincer condol per la seva pèrdua, transmetent aquest sentiment de tristesa i suport a tota la seva família i amics; que reposi en pau.