Maig: noves activitats de la llibreria L’Altell de Banyoles

29/04/2021

L’Espai Eat Art de la Fundació Lluís Coromina acull noves presentacions i activitats organitzades per la llibreia L’Altell de Banyoles: clubs de lectura, sessions En viu i en directe amb diversos autors i altres propostes ben interessants! Com a novetat, aquest mes de maig es durà a terme una sessió En viu i en directe el divendres 21 de maig en un dels altres espais de la fundació: El Puntal – Laboratori de les Arts, situat al carrer Girona de Banyoles.

Dimecres 5 de maig (20:15 h)

Club de lectura adult amb El jardí de vidre de Tatiana Tibuleac

Aforament limitat; cal inscripció prèvia al telèfon 972 580 270 o a laltell@laltell.cat

La petita Lastocika és adoptada per una dona soltera i ambiciosa, que sembla voler oferir-li un futur pròsper… O potser l’ha afillat per tal d’aconseguir una col·laboradora a temps complet que l’ajudi a guanyar-se la vida? En el club de lectura per a adults del dimecres 5 de maig es parlarà del llibre El jardí de vidre, una història en què la protagonista ha de donar un cop de mà a la seva mare adoptiva per contribuir a la font d’ingressos de la seva nova llar.

Dijous 6 de maig (19:30 h)

En viu i en directe amb Eva Baltasar

Aforament limitat; inscripció prèvia a la pàgina web d’Òmnium Cultural – Pla de l’Estany

Conversa amb la poeta i escriptora Eva Baltasar, guanyadora del Premi Òmnium a la millor novel·la de l’any amb el seu últim llibre Boulder, i la periodista Berta Artigas. Durant l’activitat, es parlarà de l’aclamada obra i del procés de creació literària amb l’autora.

Dissabte 8 de maig

Club de lectura Janosch (6-8 anys)

Aforament complet

El Roc es va asseure a la pota del Rigo, els peus no li tocaven a terra.
— Imagina’t que fessin un llibre sobre nosaltres! —va dir el Roc, assegut a la pota del lleopard i balancejant els peus.
El Rigo va somriure:
—Ai, Roc, un llibre sobre un lleopard i un ratolí… no se’l creuria ningú.

Club de lectura per a nens de 6 a 8 anys amb el llibre de Lorez Pauli!

Dijous 20 de maig (11:30 h)

En viu i en directe amb Maite Marcó i Eva Gasull

Inscripció prèvia al telèfon 972 580 270 o a laltell@laltell.cat

Maite Marcó i Eva Gasull, autores del llibre Històries d’una panxa, mantindran una interessant conversa en viu i en directe amb la psicòloga Olga Jordà.

Dijous 21 de maig (19 h)

En viu i en directe amb Magí Camps

Inscripció prèvia al telèfon 972 580 270 o a laltell@laltell.cat

Important: aquesta activitat es realitzarà a El Puntal – Laboratori de les Arts (Carrer Girona, 161, Banyoles).

Conversa amb Magí Camps, autor del llibre Parla’m amb estil, on es convida el lector a ser conscient de la llengua que utilitzem i per què triem una paraula o una expressió concreta, i no unes altres.

Dimecres 26 de maig (19:30 h)

En viu i en directe amb Tomàs Cortada

Conversa amb Tomàs Cortada, que ens presentarà el seu llibre Tirar endavant el mas, editat per MMV. L’autor parlarà de l’espai Can Cortada de Vilademires entre els anys XVIII i XIX.

Dissabte 29 de maig (11:30 h)

En viu i en directe amb Gemma Vilanova

Conversa amb Gemma Vilanova sobre el seu llibre 1 fill inesperat i 1 sofà. La vida amb Josep Valent, una aproximació feta des de la tendres a la sacsejada que suposa la irrupció de l’autisme a la vida somiada de qualsevol persona.