L’Obrador de Càritas Pla de l’Estany s’incorpora al ‘coworking’ del Puntal

01/10/2021

La Fundació Lluís Coromina ha cedit l’espai Ramon Marquina, siutat a l’edifici El Puntal – Laboratori de les Arts de Banyoles, al projecte creatiu i artístic de Càritas Pla de l’Estany: L’Obrador. Nascut l’any 2015, es tacta d’una una iniciativa integrada principalment per joves de diferents edats i diversos instituts de la comarca, que es reuneixen setmanalment per autogestionar processos formatius entorn a l’art i reflexionar sobre temes diversos com la immigració, la vellesa, la violència de gènere, l’ús de les xarxes socials o l’autoestima, entre d’altres.

La nova incorporació de L’Obrador de Càritas Pla de l’Estany se suma al conjunt d’associacions, empreses culturals i artistes que formen part d’aquest espai de la Fundació Lluís Coromina, situat al carrer Girona de Banyoles. Andergraun Films, cabosanroque, Alter Sinergies, Cor de Teatre, Fundació Estany o Bonart cultural, entre d’altres, són alguns dels agents culturals que s’allotgen a El Puntal –Laboratori de les Arts.