LLuís Vilà “EL CONGRÉS DE L’ABSOLUT” al Puntal -laboratori de les arts-Banyoles

07/06/2012

El Puntal-Laboratori de les Arts de Banyoles participa en les jornades “Univers Borges” de Girona amb l’exposició “El congrés de l’absolut”, que recull la sèrie pòstuma de Lluís Vilà, inspirada en el relat “El congreso” de Jorge Luis Borges.

El Puntal-Laboratori de les Arts de Banyoles s’afegeix a l’homenatge realitzat a l’escriptor argentí Jorge Luis Borges amb una exposició que mostra les obres que Lluís Vilà va dur a terme inspirant-se en el relat, El Congreso del mundo inclós en “El libro de Arena”. Les obres són les darreres que Vilà va elaborar abans de morir sobtadament el 2010. Són una vintena de peces que no s’han exposat mai en el seu conjunt de manera completa.

L’exposició, sota la curadoria de Ricard Planas, ha comptat amb la col.laboració de l’escriptora Anna Carreras i ha estat presentada pel periodista i amic de Lluís Vilà, Salvador Garcia-Arbós.

Amb motiu de l’exposició, que es pot veure fins al 7 de setembre (hores a convenir des de l’Espai Eat Art , plaça major 33 Banyoles) el dia 29 de juny a les 20h., es durà a terme la taula rodona “Jorge Luis Borges vs. Lluís Vilà” amb els escriptors Joaquín Marco i Manel Foraster.