El director de la Fundació Lluís Coromina participa a la trobada del Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura

04/12/2023

El passat dimecres 15 de novembre, el director de la Fundació Lluís Coromina, Ricard Planas, va participar a la sessió ordinària del Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura, que va tenir lloc a La Cambra de Comerç de Barcelona, seu de la Fundació.

El Consell de Mecenatge, que és un dels principals òrgans de govern de la Fundació Catalunya Cultura, agrupa empreses i persones a títol individual que participen en el finançament, assessorament  i desenvolupament dels projectes de l’entitat.  D’aquesta manera, les empreses i persones que integren el Consell tenen un reconegut prestigi en l’àmbit social i cultural del país, i també comparteixen la voluntat de contribuir a la consecució dels objectius de la Fundació i tenen el convenciment del rèdit que suposa la inversió cultural per a la societat civil.

Impulsada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i per un grup d’empreses de referència, amb la col·laboració del Consell Nacional de la Cultura i les Arts (CoNCa) i l’Institut Català de Finances, la Fundació Catalunya Cultura té l’objectiu  de consolidar aliances fermes entre el món de l’empresa i la cultura, les quals són imprescindibles en benefici de la ciutadania. Per aquesta raó, i tenint en compte que la col·laboració, la confiança i el compromís del sector empresarial envers la cultura és cada cop més necessària i fonamental, la Fundació Lluís Coromina és un valor afegit a aquest organisme que aposta per la promoció de la cultura, i la considera una font imprescindible de progrés, futur i riquesa per a la societat actual.