Lluís Coromina, nou membre del Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura

17/10/2022

El president de la Fundació Lluís Coromina s’incorpora al Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura, una plataforma nascuda per incentivar la col·laboració entre el sector empresarial i l’àmbit de la creativitat, la innovació i el patrimoni, amb l’objectiu de trobar noves formes de finançament que permetin impulsar nous projectes culturals.

El Consell de Mecenatge, que és un dels principals òrgans de govern de la Fundació Catalunya Cultura, agrupa empreses i persones a títol individual que participen en el finançament, assessorament  i desenvolupament dels projectes de l’entitat.  D’aquesta forma, les empreses i persones que integren el Consell tenen un reconegut prestigi en l’àmbit social i cultural del país, i també comparteixen la voluntat de contribuir a la consecució dels objectius de la Fundació i tenen el convenciment del rèdit que suposa la inversió cultural per a la societat civil.

Impulsada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i per un grup d’empreses de referència, amb la col·laboració del Consell Nacional de la Cultura i les Arts (CoNCa) i l’Institut Català de Finances, la Fundació Catalunya Cultura integra nous membres cada any als seus òrgans de govern, amb l’objectiu  de consolidar aliances fermes entre el món de l’empresa i la cultura, les quals són imprescindibles en benefici de la ciutadania. Per aquesta raó, i tenint en compte que la col·laboració, la confiança i el compromís del sector empresarial envers la cultura és cada cop més necessària i fonamental, la incorporació de Lluís Coromina és un valor afegit a aquest organisme que aposta per la promoció de la cultura, i la considera una font imprescindible de progrés, futur i riquesa per a la societat actual.