L’espectacle ‘Arquitectura, polifonia i dansa urbana’, en el marc de les exposicions de Josep Miàs a Banyoles

04/07/2022

La Fundació Lluís Coromina i l’Ajuntament de Banyoles i presenten l’espectacle Arquitectura, polifonia i dansa urbana, del coreògraf i ballarí Blai Costa i la formació banyolina Cor de Teatre. L’activitat, que tindrà lloc aquest divendres 8 de juliol a les 19 h al Claustre del Monestir de Sant Esteve de Banyoles, està emmarcada en el conjunt d’exposicions i propostes culturals que volen posar en relleu l’obra i figura de l’arquitecte Josep Miàs, com la mostra Escultures transtiables, dosponible a l’Espai Eat Art i l’espai municipal Can Tarradas, o L’origen de les idees, al Puntal – Laboratori de les Arts.

Interpretada per la formació banyolina Cor de Teatre i el ballarí i coreògraf Blai Costa, la performance cultural Arquitectura, polifonia i dansa urbana és una mostra del diàleg existent entre diferents melodies, que construeixen una harmonia en el marc de la música vocal polifònica amb l’arquitectura actual, i més concretament en l’ecosistema conceptual arquitectònic de l’estudi MIAS Architects, ubicat a Barcelona. L’activitat comptarà també amb la participació de Ricard Planas, director de la Fundació Lluís Coromina, i el propi Josep Miàs, que mantindran una conversa amb miralls i maquetes de l’estudi barceloní, formant una escenografia que conviurà amb les tres disciplines culturals –arquitectura, música vocal polifònica i dansa urbana- i exemplificaran una millor qualitat de vida.

L’activitat, que serà gratuïta i amb aforament limitat, també comptarà amb un tast gastronòmic amb consciència biomimètica elaborat i presentat per Lluc Quintana, el xef del Restaurant Can Xapes.

Les persones interessades en assistir poden reservar la seva plaça al correu electrònic jsola@fundaciolluiscoromina.cat.

Per a més informació i horaris de les altres activitats i exposicions vinculades a l’obra de Josep Miàs, podeu consultar aquest enllaç.