L’exposició ‘Pasqual Maragall mira, 10 anys després’, a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona

09/09/2020

L’Espai Isern Dalmau de la Fundació Lluís Coromina acull l’exposició Pasqual Maragall mira, 10 anys després, una mostra que recull diverses imatges que Pasqual Maragall va realitzar amb el seu telèfon mòbil entre el 2008 i el 2010, i que donen lloc a un autoretrat sorprenent de l’emblemàtic polític. Més enllà de la mostra d’imatges, el projecte també engloba la publicació del fotollibre ideat per Caro Garcia i editat per BLUME, Pasqual Maragall mira, el qual inclou gran part de les fotografies que es podran veure a l’exposició.

La inauguració de la mostra tindrà lloc el dijous 17 de setembre a les 19:30 h i comptarà amb la presència de Lluís Coromina, president de la Fundació, i Cristina Maragall, filla del reconegut polític i presidenta de la Fundació Pasqual Maragall. També hi seran presents Caro Garcia, principal creadora del projecte i de la publicació del fotollibre, així com Rafa Badia i Ricard Planas, cocuradors d’aquesta exposició que inclou algunes imatges inèdites que amplien i completen el projecte original de Caro Garcia. L’acte inaugural es retransmetrà en directe el mateix dijous 17 de setembre a través  la pàgina de Facebook de la Fundació (19:30 h).

A causa de la situació excepcional generada per la Covid-19 i les conseqüents mesures de seguretat establertes, l’exposició Pasqual Maragall mira, 10 anys després tindrà un aforament limitat. Les visites es realitzaran en grups de màxim 10 persones i els assistents disposaran d’un temps limitat per veure l’exposició. Els horaris de visita de l’exposició seran de dimarts a divendres de 17 h a 20 h, i dissabtes de 10 h a 13 h.

Algunes de les imatges inèdites que es podran veure
a l'exposició 'Pasqual Maragall mira, 10 anys després'