L’Espai Isern Dalmau acull la presentació del llibre ‘RENACE O MUERE, El inicio de ISAIAS’ de l’autor Norbert Thomas

16/02/2024

La Fundació Lluís Coromina acollirà la presentació del llibre RENACE O MUERE, El inicio de ISAIAS el pròxim dimarts 20 de febrer, a les 19 h, a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona. Una novel·la negra contemporània de l’autor Norbert Thomas que destaca per la seva renovació audaç del gènere i per conjugar elements com les noves tecnologies, la intel·ligència artificial i les intrigues internacionals.

RENACE O MUERE, El inicio de ISAIAS proposa als lectors un viatge apassionant i ple de misteris que té l’objectiu de descobrir la identitat d’un astut assassí en sèrie. Una novel·la fresca i sorprenent que dibuixa escenaris i personatges captivadors i meticulosament definits, així com una trama misteriosa basada en alguns fets reals. Però no és només una història d’intriga, sinó que també és una invitació a no rendir-se mai, un clam a la resiliència amb reflexions profundes sobre la vida, la perseverança i la importància de la família i els amics per fer front a les adversitats.

La presentació del llibre tindrà lloc el pròxim dimarts 20 de febrer, a les 19 h, a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona. Un acte que també comptarà amb la signatura de llibres per part de l’autor.