L’Espai Isern Dalmau acull la mostra temporal ‘Concert pel Biocè’, dins el Festival LOOP de Barcelona

11/11/2020

[La mostra es pot visitar fins al pròxim 27 de febrer 2021]

Del 10 al 22 de novembre, la Fundació Lluís Coromina acull la mostra temporal Concert pel Biocè, dins la 18a edició del Festival LOOP de Barcelona. Titulada amb el mateix nom que l’obra de l’artista Eugenio Ampudia, la mostra exposada al vestíbul de l’Espai Isern Dalmau és una creació artística formada per un video work i una imatge de l’acció que va tenir lloc el mes de juny al Gran Teatre del Liceu.

L’obra Concert pel Biocè d’Eugenio Ampudia, que també va comptar amb la participació de la Fundació Lluís Coromina, es va dur a terme el 22 de juny amb motiu de la reobertura de la programació del Gran Teatre del Liceu, després de la fi de l’estat d’alarma a l’Estat espanyol. Aquest “concert per a plantes”, en el qual va participar el quartet de corda UceLi Quartet amb la interpretació de la peça Crisantemi de Giacomo Puccini, va comptar amb 2.292 plantes –l’aforament total del teatre– i es va realitzar com un acte simbòlic d’un canvi de paradigma. La mostra exposada a l’Espai Isern Dalmau, que ha comptat amb col·laboració de la Galeria Max Estrella, és una creació artística resultant d’aquesta acció i està formada per la imatge d’Eugenio Ampudia Concert pel Biocè i per un video work creat exclusivament per aquesta mostra temporal.

La 18a edició del Festival LOOP de Barcelona, que enguany combina exposicions presencials amb activitats online, compta amb la participació de més de 150 artistes, 40 comissaris i 60 espais d’art i cultura, entre els quals es troba l’Espai Isern Dalmau de la Fundació Lluís Coromina. Els diversos projectes del Festival Loop exploren de forma natural algunes preocupacions relacionades amb el moment actual i posen l’interrogant en la relació de l’ésser humà amb l’entorn i la necessitat de fer comunitat.

Més informació en aquest enllaç.

Dates exposició: Del 10 al 22 de novembre de 2020.

Localització: Espai Isern Dalmau | Carrer Mallorca, 305 – local 2, 08037, Barcelona

Horaris: De dimarts a divendres de 17 h a 20 h | Dissabtes de 10 h a 13 h