L’Espai Isern Dalmau acull la inauguració de l’exposició ‘La Cronometradora’, d’Stella Rahola, guanyadora de la Biennal d’Arts Visuals Ricard Camí

06/03/2024

L’Espai Isern Dalmau de la Fundació Lluís Coromina inaugurarà l’exposició La Cronometradora, d’Stella Rahola Matutes el pròxim dijous 14 de març. Es tracta de la proposta guanyadora de la primera edició de la Biennal d’Arts Visuals Ricard Camí. Una instal.lació de l’artista Stella Rahola Matutes que explora la interrelació dels humans amb l’aigua, que es pot analitzar tant des de la dependència que en tenim, però també des dels efectes irreversibles que les accions humanes han ocasionat.

La Cronometradora desplega imaginaris al voltant de l’aigua a partir d’una proposta travessada per l’eco-ficció i la versatilitat d’un recurs essencial cada vegada més escàs al planeta. Es tracta d’una obra ambivalent, una font potabilitzadora de l’aigua de l’aixeta de l’Espai Isern Dalmau. Un viatge matèric i simbòlic que va de l’observació de l‘acció física a la reacció química.

Una obra que ha rebut el Premi de la Biennal d’Arts Visuals Ricard Camí, un esdeveniment convocat per la Fundació Lluís Coromina, la Fundació Antigues Caixes Catalanes i Bonart Cultural que té l’objectiu d’estimular la creació de projectes artístics i socials, i contribuir a la promoció i projecció dels artistes catalans residents a Catalunya.

La inauguració tindrà lloc el pròxim dijous 14 de març a les 19 h a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona.