L’Espai Isern Dalmau acull la inauguració de l’exposició ‘Festival Panoràmic 2023′

06/11/2023

La Fundació Lluís Coromina acull la inauguració de l’exposició col·lectiva Festival Panoràmic 2023 el pròxim dijous 9 de novembre a les 19 h a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona. Dins del Festival Panoràmic d’aquest any, la mostra presenta els vídeos creatius de cinc artistes: Pilar Rosado, Zach Blas, Anaisa Franco, Varvara Guljajeva i Mar Canet.

El Festival Panoràmic explora la relació entre imatge fixa i imatge en moviment. Els projectes presentats enguany a l’Espai Isern Dalmau treballen amb la relació entre el rostre i la intel·ligència artificial. El fil conductor dels vídeos és repensar el rostre, mesurar-lo, llegir-lo i desxifrar-lo. Els recents i controvertits sistemes de reconeixement facial són la darrera expressió d’un anhel llargament conreat. En diferents èpoques la cerca ha tingut diferents objectius. Des de l’aparició de la fotografia, la temptació es va vestir d’afectivitat, d’halo científic.

De dimarts a divendres de 17 h a 20 h
Dissabte de 10 h a 13 h