L’Espai Eat Art de Banyoles acull la presentació del llibre ‘L’ombra dels ocellots’ de Miquel Riera

20/02/2024

El pròxim dijous 22 de febrer a les 19 h l’Espai Eat Art de Banyoles acollirà la presentació del llibre L’ombra dels ocellots de l’escriptor Miquel Riera, acompanyat del periodista i historiador Pere Bosch i Cuenca. Una obra de ficció ambientada a Vilavella, un poble de l’Empordà, que fa un retrat de la Costa Brava de finals dels anys setanta, quan alguns plans urbanístics van destrossar la primera línia de costa.

Miquel Riera és un escriptor i periodista vinculat al Grup El Punt des dels inicis. Ha estat cap de Cultura-Espectacles, director de la revista Presència, director d’El Punt de l’edició de les comarques gironines, i director adjunt d’El Punt Avui. Ha rebut els premis Ciutat de Tarragona de Periodisme, Tasis-Torrent de Comunicació Local i, en dues ocasions, l’Atlàntida del Gremi d’Editors de Catalunya, per la seva tasca de difusió del món del llibre. És coautor del llibre Les pilotes dels Borbons (2013).