L’Espai Eat Art de Banyoles acull la inauguració de la mostra ‘Una exposició per a una pel·lícula’, de l’artista Jordi Bosch, ‘Barraca’

07/11/2023

La Fundació Lluís Coromina acull la inauguració de la mostra Una exposició per a una pel·lícula, de l’artista Jordi Bosch, Barraca, el pròxim divendres 10 de novembre a les 19 h a l’Espai Eat Art de Banyoles. Una selecció d’obres pròpies de la seva trajectòria per al finançament de la pel·lícula Els colors del blanc, de Nil Pagès i Martí Colomer, un film que gira al voltant de l’art plàstic de l’artista i la muntanya.

L’any 1985, Barraca va encetar un nou llenguatge plàstic batejat pel crític d’art Jaume Fàbrega amb el nom de “Nivopintura”, que es basa en una acció pictòrica efímera que utilitza la neu com a suport.

A Una exposició per a una pel·lícula, l’artista mostrarà des d’escultures de llapis de l’any 1981, fins a les Escales de fusta (2003 – actualitat), així com una part de la sèrie pictòrica Teranyines urbanes. A més, Barraca repetirà la intervenció feta a ARCO-86: un rotlle de pintura posat a la venda a pams. L’exposició també comptarà amb la projecció d’imatges de “Nivopintures” i del tràiler de la pel·lícula.

L’exposició es podrà visitar fins al 16 de desembre de 2023.

De dimecres a divendres de 17 h a 20 h
Dissabte de 10.30 h a 13.30 h i de 17 h a 20 h