L’Espai Eat Art acull l’exposició ‘Silentium’ d’Anna Bahí i Xavier de Palau

01/05/2017

El pròxim 5 de maig a les 19 h s’inaugurarà l’exposició Silentium, d’Anna Bahí i Xavier de Palau. Un muntatge de fotografia i música inspirat en les parets de l’Hospital de Santa Maria della Scala de Siena (Itàlia) i presentat en format llibre d’edició limitada dissenyat per Xavier Alamany. Silentium parla del silenci intern a partir de la figura d’un noi adolescent. El silenci intern d’un individu en una etapa de la seva existència on la part intel·lectual comença a posicionar-se capdavantera mentre deixa de banda aquella part més màgica i somiadora de la infantesa. Després de presentar-se el passat mes de febrer a l’Istituto Italiano di Cultura de Barcelona i a l’Auditori del Palau Solterra de la Fundació Vila Casas de Torroella de Montgrí, la mostra arriba a Banyoles abans de viatjar a terres italianes, al complex museïstic de l’Ospedale di Santa Maria della Scala de Siena. L’exposició es podrà veure a l’Espai Eat Art fins al 13 de maig.