L’Espai Eat Art acull les classes de sensibilització musical de l’EMMB

22/09/2020

La Fundació Lluís Coromina ha cedit l’Espai Eat Art a l’Ajuntament de Banyoles per dur-hi a terme les classes de sensibilització musical de l’Escola Municipal de Música de Banyoles (EMMB), que tindran lloc del 21 de setembre al 17 de desembre de 2020. L’EMMB ha hagut d’habilitar espais alternatius a l’Ateneu per tal d’adaptar la seva oferta formativa a les mesures de prevenció i seguretat pel Covid-19. L’Espai Eat Art, situat a la plaça major de Banyoles, és un lloc idoni per la proximitat a l’escola de música, així com per la dimensió i al ventilació de l’espai.

Els cursos de sensibilització musical de l’EMMB es realitzaran de dilluns a dijous a la tarda, i comptaran amb la participació de 30 nens i nenes d’entre 3 i 5 anys. L’activitat formativa està impartida per la professora de música Montse Jaén i es basen en un ensenyament musical lúdic i didàctic, amb diverses propostes com el moviment, l’educació de l’oïda, el treball amb cançons, les audicions musicals, la improvisació i la creació musical, entre d’altres.