Les propostes literàries de la llibreria L’Altell durant el mes d’abril

06/04/2021

L’Espai Eat Art de Banyoles acull noves presentacions i activitats organitzades per la llibreia L’Altell:

Dissabte 10 d’abril (17:15 h)

Explica’m un conte (+6 anys) amb Anna Aparicio

Inscripció prèvia al telèfon 972 580 270 o a laltell@laltell.cat

Sessió infantil centrada en el llibre “L’abecedari entremaliat. Troba la paraula intrusa”. A càrrec l’autora i il·lustradora Anna Aparicio i l’editorial Takatuka, els infants assistents jugaran amb un abecedari un xic trapella i hauran de descobrir quines lletres i paraules no es troben al lloc que els hi pertoca.

Dilluns 12 d’abril (17:15 h)

Club de lectura infantil (10-12 anys)

Aforament complet

Comentari del llibre ‘Kulanjango. El viatge de l’àliga’ de Gill Lewis. En Callum i la Iona tenen un secret i fan la promesa de no parlar-ne amb ningú, passi el que passi. Han descobert un niu d’àguila pescadora, un ocell que està en perill d’extinció i pel qual molts caçadors i col·leccionistes pagarien una fortuna. Però un dia troben l’àguila ferida i han d’avisar un tècnic forestal, que la cura i li posa un transmissor per poder controlar-ne els moviments. Així, quan l’àguila comença el seu llarg viatge anual cap al sud, en Callum en segueix el trajecte des del seu ordinador. Un dia, però, el senyal deixa d’arribar: l’Iris ha desaparegut al cor de l’Àfrica. A partir d’aleshores en Callum i el seus amics comencen la seva lluita particular per trobar l’animal; una lluita que els farà conèixer realitats llunyanes i els ensenyarà el veritable valor de l’amistat, l’esforç i la superació d’obstacles.

Dilluns 19 d’abril (19:30 h) –  ACTIVITAT POSPOSADA

En viu i en directe amb Tomàs Cortada

Inscripció prèvia al telèfon 972 580 270 o a laltell@laltell.cat

L’autor Tomàs Cortada i Colomer presenta el llibre “Tirar endavant el mas. Can Cortada de Vilademires. A cavall entre els segles XVIII i XIX”, que parla d’aquest indret únic del nostre territori des d’una perspectiva propera i ben documentada.