L’empresa TEISA i la Fundació Lluís Coromina donen dos autobusos a l’associació Azahara

15/02/2021

L’empresa TEISA, en col·laboració amb la Fundació Lluís Coromina, ha cedit dos autobusos a l’associació Azahara, l’organització sense ànim de lucre que treballa pel foment de l’emprenedoria social entre col·lectius d’origen divers i per la cooperació al desenvolupament al Nord del Marroc. Quan la crisi sanitària ho permeti, els dos vehicles s’enviaran al Marroc i es donaran a entitats locals per destinar-los al transport escolar.

El divendres 12 de febrer es va organitzar una trobada en què es va posar de manifest el compromís de totes les parts implicades per fer possible diverses accions que afavoreixin l’intercanvi cultural i educatiu, tant a nivell local com internacional. Representants de l’empresa d’autobusos TEISA, la Fundació Lluís Coromina, l’associació Azahara i el Cònsol del Marroc a Girona van arribar a aquest primer acord de cessió de dos vehicles destinats a la millora del transport escolar al Marroc, i també van aprofitar la reunió per visitar les instal·lacions de l’empresa catalana.

L’associació Azahara, que forma part del coworking de l’Espai Isern Dalmau de la Fundació Lluís Coromina a Barcelona, serà l’encarregada de gestionar l’enviament dels dos autobusos i d’iniciar el projecte, sempre que la situació excepcional causada per la Covid-19 ho faci possible.