L’Ateneu de Banyoles acull el primer acte d’homenatge a Carles Fontserè

08/01/2012

Aquest dimarts 10 de gener a les deu del vespre es van iniciar els actes d’homenatge en motiu dels cinc anys de la mort de l’artista i activista cultural i polític Carles Fontserè, nascut a Barcelona però afincat al Pla de l’Estany durant més de tres dècades. L’Ateneu de Banyoles acull aquesta primera efemèride amb la coorganització del Lluís Vilà Showroom i de l’Espai Eat, així com de la complicitat del Museu de l’Exili, bonart cultural i, com no, de la regidoria de cultura de l’Ajuntament de Banyoles.

Aquest esdeveniment també va servir per difondre aquest homenatge que cerca la complicitat i les idees de tots els interessats a redimensionar la figura d’un dels prohoms catalans del segle XX. Si bé hi ha una sèrie d’accions en marxa, la comissió impulsora, encapçalada per l’Espai Eat Art – Lluís Vilà, bonart cultural i l’Ajuntament de Banyoles i Porqueres no està tancada a introduir noves iniciatives. La presidència de la comissió està encapçalada per la vídua Fontserè, Terry Broch.

A l’esquerra, Roger Costa-Pau, parlant, i al seu costat Ricard Planas, director de l’Espai Eat Art – Vilà. Sentats davant seu Terry Broch -vídeu Fontserè–, Lluís Coromina, Josep Ballell, Montse Oller i Miquel Noguer. A la fotografia de la dreta, Gemma Gómez i Albert Prat durant l’espectacle.